معرفی شهید طیب قاسمپور
تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

شهید طیب قاسمپور

سلام به تمامی دانش آموزان بسیجی که عاشقانه دیده به دیدار دوست گشودندوبر بلندی قله عشق ایستادند دانش آموز شهید طیب قاسمپور در سال 1350 ذیذه به جهان گشود.در سال 1356 راهی دبستان شد وکلاسهای اول ودوم ابتدایی را در مدرسه یاسر گاوبندی سپری نمود وبقیه تحصیلات خود را در ذبستان شهید با هنر ومدرسه راهنمایی ابوذر احشام گاوبندی گذرانید ودر سال 1364 در ان هنگام که در کلاس سوم راهنمایی درس می خواند.

خصوصیات بارز او را از سایر همکلاسهایش متمایز ساخت.قامت بلندش او را چنان سروی آزاد مینمایاند خوش رویی او از سیرت زیبایش حکایت داشت در آن روزها چند سال از حمله مزدوران بعثی به میهن اسلامی میگذشت و جوانان دلاور میهن راهی جبهه های نور می شدند.

آنگاه طیب نیز تصمیم خود را اعلام نمود و مشتاقانه به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافت و در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه شرکت نمود و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

پیکر پاک و مطهر شهید در تاریخ 21/9/75 پس از حدود 10 سال شناسایی و در زادگاهش دفن گردید.

وی وصیتنامه ی خود اینچنین نوشته است : شما برادران و خواهرانم ، اندوهم را چون گلوله ای کنید و بطرف فرهنگ پوسیده غرب و شرق پرتاب کنید.

 

عزیزان دوستان و برادرانم همه بدانید دنیا چون زندان است بدانید خون شهیدان جوشان است بدانید که عاقبت این ملک ، ملک اسلام است.

 

عزیزان پیکان وار بر قلب خصم بتازید و از علم و آگاهی خویش از فرزندان خویش و از همه چیزتان برای حفظ و گسترش اسلام عزیز استفاده نمائید که همانا شما همانند دیگران مسئولید.

 

اگر می خواهید در سختی های روزگار خم به ابویتان نیاید زندگی ائمه اطهار را سرمشق خویش قرار دهید.







:: موضوعات مرتبط: معرفی , معرفی و وصیت نامه ی شهدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1371
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: